O nas

„Ponieważ jesteś tego warta.”Dzięki temu rozpoznawalnemu na całym świecie sloganowi od samych swoich początków L’Oréal Paris wspierało kobiety, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami.

Zaangażowani w jakość, doskonałość naukową i ciągłe innowacje, jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy wiodącą marką kosmetyków na świecie, która udostępnia wszystkim najlepsze kosmetyki. Dzięki L’Oréal Paris piękno jest synonimem luksusu i dostępności, aby fani na całym świecie mogli interpretować piękno na swój sposób.

Poza kosmetykami L’Oréal Paris tworzy świat paryskiej urody, aby inspirować każdą kobietę na całym świecie. Między ulicznymi trendami i wybiegami mody, istnieją niezliczone interpretacje paryskiego piękna i kobiecości, które są codziennie odkrywane na nowo.

Jesteśmy liderem w zakresie włączenia społecznego i tworzymy produkty dla osób różnego pochodzenia. Prosto z twórczych umysłów i uzdolnionych rąk globalnej dyrektor ds. makijażu Val Garland i dyrektor ds. włosów Stéphane Lanciena, L’Oréal Paris wprowadza przyszłość piękna w codzienne życie kobiet.

Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu w pionierskich badaniach naukowych, L’Oréal Paris z dumą oferuje klientom szeroki wybór najbardziej zaawansowanych produktów do pielęgnacji urody o udowodnionej skuteczności i bezpieczeństwie.

Nie testowaliśmy żadnego z naszych produktów ani składników na zwierzętach od 1989 roku, 14 lat przed wprowadzeniem przepisów. Od tego czasu zaangażowanie w opracowywanie alternatywnych testów bezpieczeństwa stało się integralną częścią wiedzy naukowej L’Oréal Paris Laboratories.

Pięć słów: „ Ponieważ jesteś tego warta”, i L’Oréal Paris na zawsze pomogło zmienić spojrzenie na piękno. Kiedy aktorka Joanne Dusseau po raz pierwszy wypowiedziała kultowe zdanie na początku lat 70., po raz pierwszy w historii kampania reklamowa podkreślała, że kobiety chcą być również piękne dla samych siebie, a nie dla mężczyzn.

Slogan stał się wezwaniem do działania podkreślając zmieniające się miejsce kobiet w społeczeństwie.

Dziś marka nadal wspiera kobiety w drodze do zbudowania poczucia własnej wartości. Być rzecznikiem paryskim L’Oréal oznacza obronę własnej tożsamości. Każdy ambasador jest wzorem silnej kobiety do naśladowania i inspiracją do codziennego wykorzystywania naszych talentów.

Zaangażowana w towarzyszenie kobietom na drodze do zdobycia poczucia własnej wartości, L’Oréal Paris chce odgrywać większą rolę w społeczeństwie. Wśród najważniejszych problemów, z którymi borykają się dziś kobiety i dziewczęta, molestowanie seksualne* jest problemem numer jeden na świecie i stoi w całkowitej sprzeczności z ruchem uwłasnowolnienia kobiet.

Rozpoczynając nasz międzynarodowy program „Stand Up”, we współpracy z uznaną organizacją pozarządową Hollaback!, chcemy przeszkolić milion kobiet i mężczyzn, aby umieli interweniować w przypadku bycia świadkiem lub celem napastowania seksualnego na ulicy. W L’Oréal Paris jesteśmy zaangażowani w tworzenie lepszego świata dla kobiet.

„Ipsos - międzynarodowe badanie na temat napastowania seksualnego w miejscach publicznych - L’Oréal Paris - kwiecień 2019 r.