PONIEWAŻ JESTEŚ TEGO WARTA!

50-lecie ikonicznego hasła L’Oréal Paris „Ponieważ jesteś tego warta” to wieloletnia misja L’Oréal Paris, która od 50 lat daje kobietom siłę i napędza je do działania. To zachęta do kierowania własnym życiem, wyłącznie na własnych zasadach. Bo kto inny jak nie one mogą zmieniać świat na lepszy. Marka od zawsze stoi po stronie kobiet na całym świecie i hołduje ich wyjątkowym wartościom. „Ponieważ jesteś tego warta” to kultowe hasło, przetłumaczone na ponad 40 języków, będące głosem kobiet z różnych środowisk, profesji czy sytuacji społecznej. Jest przewodnikiem dla silnych, znanych ambasadorek jak i każdej z nas. A dzięki mocy przekazu daje pewność, że kolejne pokolenia w odpowiedzi na stwierdzenie, że są tego warte, dumnie odpowiedzą, że nigdy w to nie wątpiły. „Ponieważ jesteś tego warta” to nie tylko hasło reklamowe, to deklaracja złożona przez L’Oréal Paris każdej z nas. Działania marki, poparte wieloletnimi badaniami i innowacyjnymi rozwiązaniami mają jeden cel, aby każda kobieta otrzymała produkt najwyższej jakości, którego skuteczność wzmocni jej przekonanie o sile sprawczej w dążeniu do wytyczonego celu. Jak mówi Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President of L’Oréal Paris: Nasza misja zostanie wypełniona tylko wtedy, gdy nie będziemy już musieli przypominać kobietom o ich wartości.

LEGENDARNE HASŁO ŁĄCZĄCE KOBIETY NA CAŁYM ŚWIECIE

Stworzone w 1971 roku przez Ilon Specht, młodą 23-letnią copywriterkę hasło, mimo upływu czasu jest niezmiennie aktualne. W momencie premiery, było pierwszym na świecie przekazem reklamowym, który podkreślał pewność siebie wśród kobiet, bez względu na ich miejsce zamieszkania i status społeczny. „Ponieważ jesteś tego warta” od samego początku stało się symbolicznym przekazem, dając kobietom w każdym wieku wiarę w swoje piękno i poczucie wartości. 

Pierwsza reklama, w której wykorzystano hasło „Ponieważ Jesteś tego warta” emitowana była w stanach zjednoczonych w latach 70-tych i wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród kobiet, które nieustannie walczyły o swoje prawa. 

Jak wspomina Specht: W reklamie mężczyźni chcieli obrazów kobiet siedzącej przy oknie, z wiatrem wiejącym przez zasłony. Kobieta była kompletnym przedmiotem. Nie sądzę, żeby nawet się odezwała. W naszej komunikacji chciałam przedstawić prawdziwą kobietę, bardziej asertywną i współczesną. Chciałam, żeby reklama dała jej realne korzyści. 

Siła przekazu nie malała przez kolejne dziesięciolecia. W latach 80-tych i 90-tych hasło mocno zakorzeniło się on w świadomości kobiet i wspierało je w walce m.in. o równe prawa w środowisku zawodowym. Uniwersalność komunikatu nie miała też jakichkolwiek ograniczeń kulturowych. Slogan przetłumaczono na 40 języków świata stając się głosem kolejnych pokoleń. 

SIŁA I PIĘKNO KOBIET WSPIERANE NAUKĄ 

„Ponieważ Jesteś tego warta” to ważne zobowiązanie. Na poziomie produktów marka postrzega swoją misję w dostarczaniu kobietom rozwiązań bezpiecznych, efektywnych i rezonujących z ich stylem życia, potrzebami i możliwościami. Taka obietnica zrealizować się może dzięki innowacjom, które są jednym z głównych filarów marki. To najnowsze osiągnięcia naukowe i technologiczne wykorzystane w procesie tworzenia produktów L’Oréal Paris dają kobietom poczucie bezpieczeństwa i pewność, że sięgają po rozwiązania skrojone do ich potrzeb. 

Marka od lat stara się wprowadzać i udoskonalać swoje produkty, by każda kobieta, gdziekolwiek jest na świecie, mogła mieć dostęp do wysokiej jakości kosmetyków w przystępnych cenach. To także dzięki nim kobieta może tworzyć własną wizję siebie i swojej kobiecości, wiedząc, że jest tego warta.

MIĘDZYNARODOWA SIŁA AMBASADOREK 

L’Oréal Paris to ikona francuskiego piękna reprezentowana na całym świecie przez silne, niezależne kobiety. Każda z nas jest inna, tak jak różnorodna jest grupa ambasadorek. Aktorki, wokalistki, modelki czy działaczki społeczne, choć bardzo odmienne, wszystkie mówią jednym głosem. Ich celem jest wspieranie każdej kobiety, niezależnie od jej wieku i pochodzenia. Uosabiając oddanie i kobiecą siłę, te wzorce do naśladowania inspirują każdą z nas. Jane Fonda, Andie MacDowell, Viola Davis, Eva Longoria czy Elle Fanning to tylko niektóre z kobiecych wzorców zmieniających naszą rzeczywistość każdego dnia. 

Polski beauty squad to również osobowości świata kultury i mediów, wzorce do naśladowania. To kobiety silne, wyznaczające trendy, inspirujące do działania. Grażyna Torbicka, Ola Żebrowska czy Marieta Żukowska, od lat pokazują każdej z nas, że warto iść swoją drogą, realizować wyznaczone cele i wyrażać swoje zdanie. Najmłodsze przedstawicielki teamu, Magda Bereda, Alicja Szemplińśka czy Ania Markowska to silna reprezentacja nowego pokolenia, będąca wzorem dla dziewczyn, które są na początku drogi odkrywania swojej kobiecości.