50 Years of Celebrating Women’s Worth

L'Oréal Paris is More Than a Beauty Brand


When we say, “We’re Worth It,” it’s not a tagline, it’s a brand mission. Taking your beauty into your own hands is empowering. Believing in your own beauty is something no one else can control: that is the real power. L’Oréal Paris is working towards the day when you hear, “We’re worth it,” and women everywhere will reply: “We never doubted it for a moment.”

LEGENDARNE HASŁO ŁĄCZĄCE KOBIETY NA CAŁYM ŚWIECIE

Stworzone w 1971 roku przez Ilon Specht, młodą 23-letnią copywriterkę hasło, mimo upływu czasu jest niezmiennie aktualne. W momencie premiery, było pierwszym na świecie przekazem reklamowym, który podkreślał pewność siebie wśród kobiet, bez względu na ich miejsce zamieszkania i status społeczny. „Ponieważ jesteś tego warta” od samego początku stało się symbolicznym przekazem, dając kobietom w każdym wieku wiarę w swoje piękno i poczucie wartości. 

Pierwsza reklama, w której wykorzystano hasło „Ponieważ Jesteś tego warta” emitowana była w stanach zjednoczonych w latach 70-tych i wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród kobiet, które nieustannie walczyły o swoje prawa. 

Jak wspomina Specht: W reklamie mężczyźni chcieli obrazów kobiet siedzącej przy oknie, z wiatrem wiejącym przez zasłony. Kobieta była kompletnym przedmiotem. Nie sądzę, żeby nawet się odezwała. W naszej komunikacji chciałam przedstawić prawdziwą kobietę, bardziej asertywną i współczesną. Chciałam, żeby reklama dała jej realne korzyści. 

Siła przekazu nie malała przez kolejne dziesięciolecia. W latach 80-tych i 90-tych hasło mocno zakorzeniło się on w świadomości kobiet i wspierało je w walce m.in. o równe prawa w środowisku zawodowym. Uniwersalność komunikatu nie miała też jakichkolwiek ograniczeń kulturowych. Slogan przetłumaczono na 40 języków świata stając się głosem kolejnych pokoleń. 

SIŁA I PIĘKNO KOBIET WSPIERANE NAUKĄ 

„Ponieważ Jesteś tego warta” to ważne zobowiązanie. Na poziomie produktów marka postrzega swoją misję w dostarczaniu kobietom rozwiązań bezpiecznych, efektywnych i rezonujących z ich stylem życia, potrzebami i możliwościami. Taka obietnica zrealizować się może dzięki innowacjom, które są jednym z głównych filarów marki. To najnowsze osiągnięcia naukowe i technologiczne wykorzystane w procesie tworzenia produktów L’Oréal Paris dają kobietom poczucie bezpieczeństwa i pewność, że sięgają po rozwiązania skrojone do ich potrzeb. 

Marka od lat stara się wprowadzać i udoskonalać swoje produkty, by każda kobieta, gdziekolwiek jest na świecie, mogła mieć dostęp do wysokiej jakości kosmetyków w przystępnych cenach. To także dzięki nim kobieta może tworzyć własną wizję siebie i swojej kobiecości, wiedząc, że jest tego warta.

MIĘDZYNARODOWA SIŁA AMBASADOREK 

L’Oréal Paris to ikona francuskiego piękna reprezentowana na całym świecie przez silne, niezależne kobiety. Każda z nas jest inna, tak jak różnorodna jest grupa ambasadorek. Aktorki, wokalistki, modelki czy działaczki społeczne, choć bardzo odmienne, wszystkie mówią jednym głosem. Ich celem jest wspieranie każdej kobiety, niezależnie od jej wieku i pochodzenia. Uosabiając oddanie i kobiecą siłę, te wzorce do naśladowania inspirują każdą z nas. Jane Fonda, Andie MacDowell, Viola Davis, Eva Longoria czy Elle Fanning to tylko niektóre z kobiecych wzorców zmieniających naszą rzeczywistość każdego dnia. 

Polski beauty squad to również osobowości świata kultury i mediów, wzorce do naśladowania. To kobiety silne, wyznaczające trendy, inspirujące do działania. Grażyna Torbicka, Ola Żebrowska czy Marieta Żukowska, od lat pokazują każdej z nas, że warto iść swoją drogą, realizować wyznaczone cele i wyrażać swoje zdanie. Najmłodsze przedstawicielki teamu, Magda Bereda, Alicja Szemplińśka czy Ania Markowska to silna reprezentacja nowego pokolenia, będąca wzorem dla dziewczyn, które są na początku drogi odkrywania swojej kobiecości.