POKAZ WARTOŚCI
WYJĄTKOWE KOBIETY
Decyzja o realizacji pokazu w Polsce wynika z nowej strategii marki, opartej na realnych potrzebach kobiet. Według raportu HerStories 2023, jedynie 33% Polek czuje się wyjątkowych. Choć potrafią dostrzegać tę wyjątkowość u innych, znacznie trudniej przychodzi im uznanie jej u siebie. L’Oréal Paris postanowił więc oddać głos „prawdziwym kobietom” – tym, które każdego dnia zmagają się z brakiem pewności siebie, ale jednocześnie znajdują w sobie siłę, by inspirować i wspierać innych. W maju 2025 roku wraz z partnerem strategiczny - drogerią Rossmann – marka rozpoczęła konkurs, w którym można było podzielić się swoim „manifestem wartości” i wygrać udział w Pokazie Wartości oraz sesji zdjęciowej. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 kobiet i mężczyzn, z czego marka wyłoniła 15 wygranych historii – o macierzyństwie, odwadze, budowaniu pewności siebie i walczeniu z przeciwnościami. To właśnie te kobiety, wzięły udział w Pokazie Wartości by móc celebrować swoją kobiecość.
KOBIECOŚĆ, MACIERZYŃSTWO, RELACJE
Według raportu „Herstories” 2023 istnieją 3 aspekty naszego życia, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowe - kobiecość i to jaką satysfakcje przynosi nam nasze życie, macierzyństwo oraz relacje międzyludzkie. L’Oréal Paris oddał głos tym, które na co dzień – często w ciszy – budują swoją siłę i inspirują innych. Zwyciężczynie konkursu wystąpiły ramię w ramię z ambasadorkami marki, dzieląc się swoimi osobistymi historiami o sile, słabościach, macierzyństwie, relacjach i odkrywaniu wyjątkowości w codzienności. Aby jeszcze mocniej podkreślić wagę tych doświadczeń, pokaz został podzielony na trzy bloki tematyczne: macierzyństwo, kobiecość i relacje. Każdy z nich miał własną muzykę, choreografię i specjalnie przygotowany manifest – swoisty głos kobiet – Grażyny Torbickiej oraz Magdaleny Boczarskiej, wybrzmiał z wybiegu w kierunku całej publiczności. Zwieńczeniem był własnie show, Pokaz Wartości który odbył się 4 września 2025 roku w Warszawie.